Unerwienie kończyny górnej - Quiz

Jeżeli chcesz sprawdzić swoją wiedzę z zakresu unerwienia kończyny górnej, to zachęcam do uczestnictwa w tym krótkim teście.
  • To test otwarty: składa się z 3 pytań o różnym stopniu trudności.
  • Maksymalnie można zdobyć 10 punktów
Jeżeli wpiszesz swój adres mailowy, to będę wiedział na jaki adres wysłać informację zwrotną. Jednak nie jest to obowiązkowe.

http://www.kwiksurveys.com?s=ILHDIL_7374e376

Test będzie dostępny do 16 kwietnia 2011. Wówczas postaram się opisać, dlaczego wybrałem takie, a nie inne pytania. Wartościowym byłoby również (anonimowe) zanalizowanie odpowiedzi - dlatego tak bardzo proszę o uczestnictwo. To niewielki przyczynek do dyskusji na temat form egzaminowania.

2 comments:

  1. Jak dla mnie trudnawe nie moja dziedzina (wybrałem RENTGEN) i przyznaję się musiałem pomagać sobie atlasem(: . Ale fajnie może mi się to kiedyś przyda to będę wiedział o co chodzi. W ostatnim pytaniu nie byłem też do końca pewien czy chodzi o więzadło czy o nerw więc podałem to i to (:
    Jacek m.t.rtg

    ReplyDelete
  2. Istotnie, w ostatnim pytaniu nie jest jednoznaczne czy chodzi o nerw czy o więzadło.

    ReplyDelete